Müller Drogéria - Üzletek

Nyitva tartás

Hétfő - Szerda:
10:00 - 20:00

Csütörtök - Szombat:
10:00 - 21:00

Vasárnap:
10:00 - 18:00

Térkép

Leírás

1. emelet

Amikor 1953-ban Erwin Müller megalapította Ulmban az első saját férfifodrász üzletét, a Müllert, még senki sem gondolta, hogy a cég a német kiskereskedelmi láncok egyik legérdekesebb szereplőjévé válik. Évek óta töretlenül fejlődik és bővül Európa-szerte. Mára több, mint 800 üzletében kínál vásárlóinak kellemes környezetet a vásárláshoz. A siker titka a következő: barátságos környezet, udvarias kiszolgálás, a kedvező árak és az óriási választék. A Müller 11 részleggel rendelkezik: drogéria, biotermékek, parfüméria, natúrkozmetikumok, játékok, írószer, háztartás, harisnyák és kézimunka. A Müller tehát nemcsak egy egyszerű drogéria, hanem több annál.

A Müller 39 saját márkával rendelkezik, a kiváló kozmetikai és testápolási termékektől kezdve, a bio-élelmiszereken és natúrkozmetikumokon át, a tisztító- és mosószerekig átfogó termékpalettát biztosít több, mint 4000 saját márkás termékkel. A Müller minőségi márka – mint ahogy a nevében is szerepel - kiváló színvonalú  és kedvező árú termékeket jelent.

A Müller kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények kielégítésére: a szolgáltatások között szerepelnek a különböző pontgyűjtő akciók, törzsvásárlói programok, nyereményjátékok és egyéni igények figyelembe vétele (pl. pelenkatorta, vevői megrendelés felvétele).

Leírás

Amikor 1953-ban Erwin Müller megalapította Ulmban az első saját férfifodrász üzletét, a Müllert, még senki sem gondolta, hogy a cég a német kiskereskedelmi láncok egyik legérdekesebb szereplőjévé válik. Évek óta töretlenül fejlődik és bővül Európa-szerte. Mára több, mint 800 üzletében kínál vásárlóinak kellemes környezetet a vásárláshoz. A siker titka a következő: barátságos környezet, udvarias kiszolgálás, a kedvező árak és az óriási választék. A Müller 11 részleggel rendelkezik: drogéria, biotermékek, parfüméria, natúrkozmetikumok, játékok, írószer, háztartás, harisnyák és kézimunka. A Müller tehát nemcsak egy egyszerű drogéria, hanem több annál.

A Müller 39 saját márkával rendelkezik, a kiváló kozmetikai és testápolási termékektől kezdve, a bio-élelmiszereken és natúrkozmetikumokon át, a tisztító- és mosószerekig átfogó termékpalettát biztosít több, mint 4000 saját márkás termékkel. A Müller minőségi márka – mint ahogy a nevében is szerepel - kiváló színvonalú  és kedvező árú termékeket jelent.

A Müller kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények kielégítésére: a szolgáltatások között szerepelnek a különböző pontgyűjtő akciók, törzsvásárlói programok, nyereményjátékok és egyéni igények figyelembe vétele (pl. pelenkatorta, vevői megrendelés felvétele).

Tudjon mindenről, ami a MOM Parkban történik!