Legyen turista Budapesten!

2021-03-02

Michael Kors legújabb kollekciójában arra ösztönzi a divat rajongókat, hogy ha hiányzik az utazás, fedezzék fel saját városuk eddig sosem látott arcát! A tavaszi összeállítás mottóját, a „The eye has to travel”, vagyis a „szemnek utaznia kell” mondatot a legendás Harper’s Bazaar és Vogue főszerkesztőtől, Diana Veerland-től idézik. Arra igyekeznek felhívni a divatrajongók figyelmét, hogy ezt az élményt konkrét utazás nélkül is megtapasztalhatják, ha egy kicsit másként figyelik saját városukat, nyitottabban állnak annak felfedezéséhez. A tavaszi optimizmus nemcsak a mottóból, hanem a termékekből is árad: vidám színek és örök darabok jellemzik! Mindemellett a kényelmesebb, sportosabb ruhadarabokkal is kitűnően harmonizálnak a legújabb kollekció táskái, melyeket már Ön is megtalál a MOM Park Michael Kors üzletében! 

Tudjon mindenről, ami a MOM Parkban történik!